29 Maj 2011, Never say never tralala

Hejsan!

Igår var Alexander här, vi gjorde inte alls så mycket. Han såg på fotboll och jag kollade på Justin Biber, never say never! Shit, blir grymt inspirerad av grabben. Efteråt irriterade jag Alle hela kvällen med att sjunga "baby, baby baby oooh".. Tror jag gick han på nerverna ;) Hehe, filmen var iafl dunderbra enligt mig!

Idag är det morsdag, jag och syrran köpte en parfym åt våran fina mamma♥ Ska åka till mormor och fika, gott :) Har inget att blogga om, imorgon är det skola! Vill inte... Vi hörs, puss

Hej snygg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du ta kort på din kille och visa?:)

2011-05-29 @ 17:26:14
Postat av: bea

Svar: Hehe, han är väldigt kameraskygg så råder dig till detta inlägg



http://beaaas.blogg.se/2011/january/2010-i-bilder.html#comment



Där finns några bilder :) Kram på dig!

2011-05-29 @ 18:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->