2010 i bilder ♥

Har somsagt ungifär inga bilder från början av året så det skippar vi! Gjorde ändå inte så mycket i början av året, festade,skolan började och umgick med pojkvän och vänner! Bjuder iafl på lite bilder nu och flera lite senare ikväll.


29 Januari i ultervattnet! Sandra och Ronny hade fest eftersom dom fyllde år! Men vars tog ronny vägen? ;)


Valbord 2010 firades hemma hos min pojkvän med härligt folk. Riktigt rolig kväll, kommer alltid minnas ♥ Det var underbart!



I Juni gick jag ut grundskolan! Riktigt skönt att slippa Tundalsskolan. Hade iafl på mig en skitsnygg Elise Ryan-klänning♥ "skolavslutningsfesten" var absolut inte det bästa jag varit på.. Det sög med andra ord! Fyllde år den 7 Juni,startade en egen blogg, satte i hårförlängning och sjöng på rockkonserten! (typ 3 meningar men ändå)



Var på min första konsert med Alexander och hans familj! Vi for ner till Sundsvall och såg Roxette och sov på hotell..!




Juli: Öltältet i Ånäset var och en helg att minnas! Körde tvådagars med mina tjejer♥  Började använa färgen millitär grönt på nästan vartenda plagg! Sådär såg jag ut en av kvällarna ;)




Tog fina bilder på våran åker nedanför våran åker! Badade mycket i våran pool och solade mycket♥

Nu orkar jag inte lägga ut flera bilder! Detta får räcka.. Ni får lite flera imorgon eller senare ikväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->