11092012

 Har haft mycket för mig sedan jag skrev sist, dansen körde igång i torsdags och det var superkul att komma tillbaka, kändes verkligen att jag inte dansat på länge, träningsvärken släppte inte förän igår! Det blev utgång i fredags och jobb på lördagen samt kinamat och bio. Hamilton 2 rekommenderas faktiskt! 
 
Nu ligger jag och hostar och dör en sakta död pga min hosta och feber.. Har käkat en paket daimglass och kollat på Hannah Montana men inget botemedel som verkar funka detdär. Attans! Köpt ett par skitsnygga skor som jag hoppas jag kommer använda mer än en gång. Visar sen. Nu: Maaaat och en ciggarett. *host*
 
Kärlek.

Kommentarer
Postat av: bätmän

Hej jag tyker din blåg verkar rolig ok kul jeterolig att följa den. Va er cigg för nogåt och va gör man med cigg för nogåt?
Tyker du borde följa min blåg på badoink.com
Kram bätmän
Hihi

2012-09-11 @ 19:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->