Baby we were never right'

Helgen spenderades på jobbet och även en snabbis på femman men kvällen var inte min så drog väldigt tidigt. Nu har nu även börjar baka på skolan och det känns rätt så bra. Min far fyllde år igår och det firades med tårta, presenter,hamburgare, chips och en massa cola samt en film. Somnade som en stock på sofan och satt på bussen klockan sju imorse och ville bara ta repet.
 
Följde med Tina till Port royall idag för hennes första tatuering. Kunde inte hålla mig så bokade en ny tid för min nästa tatuering. 23/11 pang boom! *klappklapp* Ska lyssna sönder Loreens nya låt nu och sedan hoppa in i duschen och sedan krypa under täcket och somna fruktansvärt otaggad på alarmklockans klockslag imorgonbitti. Pussar
 
Kärlek
 

Loreen - Crying out your name
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->