I want you to be my last first kiss

Clara kom tidigt imorse och väckte en sjukligt trött tjej som inte fått mycket till sömn denna natt. Jag försökte vakna till liv och hon hoppade in i duschen och sen börjades balfixning för henne. Jag fixade hennes hår och hon lämnade mig snygg och strålande.For sedan ner på stan och köpte lite saker till lägenheten och sedan mötte jag upp Jennie och vi for upp till mig där jag bjöd på middag och jag fick en otrolig roligt födelsedagspresent i förväg, en kukklubba, dog av skratt! Älskar mina påhittiga vänner. Haha!

Nu ligger jag ensam i min soffa med min klubba, sjukt god faktiskt, Haha! Håller iafl på att fixa lite saker inför avslutningen, gaah, galenskaper! Men man lever bara en gång.. Pusshejs♥

Och till dig som ställde en fråga angående varför jag bara ska bo i stan under sommaren så är det så att jag har fått en heltid på mitt jobb och även jobb på mitt andra jobb så att pendla "varje dag" från robertsfors skulle vara enbart värdelöst eftersom det kostar en del att åka buss, så hyr lägenheten av en tjej som ska till norge över sommaren så kommer bo i stan till början av september! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->