the sun will rise, when you've lost your light

Hej! Har ätit årets första jordgubbar, jobbat my ass of på Change och också glassat lite i solen med mina vänner. Idag jobbade jag hela dagen och med nyinkomna underkläder, ny skyltning och söta kunder. Var också en sväng hos Carro och träffade henne innan jag åkte hem till Ålidhem.
 
Snart ska jag ta cykeln ner till stan och åka hem till min mamma och sover där ikväll - midsommar imorgon jag är väll inte supertaggad som ska iallafall glida och träffa alla galna vänner! Lite nere at the moment men ska plocka upp migsjälv från soffan och packa väskan och dra härifrån. Sen var det någon som undrade om jag hade gått ner i vikt, hmm.. undra om den personen hade frågat samma sak om den sett mig cykla hemåt mitt natten för någon dag sen och åt två feta burgare samtidigt jag i full fart cyklade i uppförsbacke ;) Haha, nämen min vikt stays the same hur mycket jag än äter! Haha, vi hörs imorgon! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: carro

HAHAHAH..!! vad är detta för mongobild^^

2012-06-23 @ 16:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->