DAGEN OCH KVÄLLEN

Hej på er!♥

Slapp skoldag idag, hade bara datakunskap idrott och närlingslära! Efter skolan gick jag till gymmet och pumpade och efter det gick tog jag bussen ner till stan med Max, vi softade bara och kollade runt på affärer.

Nu står jag jag lagar mat och ska snart ner till robban och sola och simma♥ Har "prov" imorgon i näringslära så måste plygga på det, ska även försöka kolla lite på handbollen också! Sverige - Danmark.

Vi hörs nog senare ikväll när jag kommit hem! Måste somsagt plugga och fixa inför imorgon.. Pussar!

UPDATE: Elvira om du ser detta! Plugga på näringslära, anteckningarna som vi gjort på lektion.

Kommentarer
Postat av: elvira

men åååh, cp näringslära.. orkar inte

2011-01-25 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->