Keep me from falling apart.

Har precis kommit hem ifrån stan och säljkursen på jobbet! det har varit en toppenbra kväll med mina fina arbetskamrater och en massa lärorika diskussioner och tips. skålade även in oss nyanställda med ett glas vitt och avslutade kvällen med rollspel som gav oss ett gott skratt. På fredag blir det jeanskurs och efter det middag på allstar och sen party med jobbet ♥

Jag trivs så fruktansvärt bra och jag är så glad att jag fått denna möjlighet, on top of the world! ♥

Puss kyss kram och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

ååh, avis oja! Grymt kul för dig dock :D

2011-12-08 @ 09:00:30
Postat av: linalu

Fan va kul Bea! :D Glad för din skull<3

2011-12-08 @ 09:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->