halloweeennn

Detta är ungifär vad jag skulle vilja ha på mig på halloween nu i helgen! Vet inte riktigt vilken dag vi ska
styra ihop nånting men förmodligen lördag, förmodligen kanske förfesta lite hos mig innan också :)


Ska iafl ha på mig mitt nya linne, svart sminkning, svarta jeans och ringar! Det är det jag säkert ska ha!
Sedan så vet jag inte vilka skor jag ska ha ( skorna på bilden är perfekt men hatar att dem förstörde dem
med öppen tå så de blir lite kallt nu men grymt snygg var dem iafl! Finns på bubbelroom

Ska till stan på torsdag med mamma, då jag ska jag kolla efter ett par fingerlösa skinnhandskar eller ett
par hela som jag klipper av men dem är så jäkla dyra! Helt sjukt. Sen hoppas jag på att få hem mitt
örhänge ifrån JFR så jag kan ha det också :) Ska kanske även köpa nån svart/silvrig mask typ!

Kommentarer
Postat av: STH booi!

Hejsan, vad händer :)

2010-10-26 @ 22:57:57
URL: http://sth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->