stan med andréa

godmorgon!hehe.. vaknade nyss av att min syrra spelade så jäkla hög musik och jag kunde inte somna om för att hon eggade gamla britney spears låtar,jaja! fick ändå sova läänge ;) skönt!

vad somsagt i stan med andréa igår, mycke trevligt♥ vi for ju till stan med 2bussen och komme hem lite senare kring 9tiiden, när vi kom dit gick vi direkt in på subway och tog en macka, ingen av oss hade käkat så vi var väll rätt hungriga ;) gott.. sen under dagen så gick vi omkring, jag hittade inte så mke men fick ändå med mig nå behövande saker! sen när jag komme hem så skulle jag egentligen fara till alexander men mamma ville att jag skulle sätta nytt löshår på henne så jag gjorde det :) ville att hon skulle vara korthårig men hon bestämde sig för att sätta i löshår igen ändå, menmen.. det blev bra faktiskt!


ämnesblock- akademibokhandeln
2010/2011 kallender- akademibokhandeln

tröja- Kapphal

rosettring- lindex
tights- gina tricot

Kommentarer
Postat av: linalu

cute ring ;]!

2010-08-22 @ 15:04:32
URL: http://llinalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->