helgen börjar dra sig mot sitt slut

hejsan sötnosar! nu har jag inte bloggat på 2dagar och 18timmar såg jag i mitt arkiv ;) sry för de men tror det behövdes en liten bloggpaus för mig, hade tänkte göra en snabb liten update om vad jag har gjort dessa dagar!

♥somsagt så kom älsklingen till mig i torsdagskväll och då myste vi bara litegrann osv, på fredag så for vi ner till övik med min familj och gick på stan lite först och efter det så for vi och badade på paradis badet;D de var väll hyfsat kul, vi käkade glass och lite sånt där också! efter de så for vi på en resturang och käkade mat!


♥köpte faktiskt en väldig behövande sak i övik ;) minns ni att jag nämnde att jag hade fetångest över att jag inte hade en tubhalsduk som är såå jäkla snyggt? jag köpte en :)skiiitbra bea, hittade en på indiska och kostade 99kronor, hittade en på rut md flera också men de va så lång och sladdrig, fick liksom aldrig till den! så en svart tubhalsduk blev det! fanns även vit och ljuslila tror jag, ska nog köpa en vit också, finns säkert i umeå också:)

♥efter vi hade käkat så for vi hemåt och var väll i rickla kring 10tiden, halv 11 skjutsa pappa upp oss till ånäset och när vi väl komme dit så drog jag direkt på mig min rosa mjukisdress och jag och alle satt oss i tvrumme med hans morsa och bara snacka och lite sånt!:) mycke mysigt! vi vakande dagen efter och käkade och for till robban lite senare för alle hade match! dom förlora dock men de va bara otur!

 

En sak till kära läsare!


snart börjar jag skolan, helt sick.. tiden har bara flugit iväg, har som inga galna minnen från denna sommar..
sommarn 09 var fan de bästa, kommer aldrig glömma! denna sommar.. finns nästan inget att komma ihåg! jo nog klart har jag minnne osv men trodde den skulle va galnare, lite trist de!

 

Men nu ska jag börja blogga lite bättre ;) måste komma igång nu lite mera, men nu när jag börjar skola i umeå kommer det nog finnas en himla massa och skriva om :) ska berätta lite senare ikvl vad jag ska gå för linje och lite tankar och funderingar jag har kring allt såntdär! missa inte de ;)

Men ni får ha de kung och sen hörst vi senare ikvl, puss på er snyggingar♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ju berätta om skolan ikväll :)

2010-08-15 @ 23:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->