Your the only place I call home

Ni får se lite nya saker imorgon, för trött för att fota just nu. Hur var eran helg? Vet inte riktigt varför jag skriver så för jag vet att ingen kommer svara men, min helg var iafall toppen! Förfest/utflyttningsfest hos mig och sedan en sväng ner på Femman med skönaste vännerna. Kvällen får helt klart 5 av 5 femmor!
 
Veckan började bra med lite shopping på stan med Agnes och också en massa mys med Caroline och godsaker. Imorgon efter skolan ska jag hoppa ner på stan och kika in några dansskor eftersom dansen börjar på torsdag och jag är råååtaggad. Imorgon beställer jag också en ny tatueringstid. Allt flyter faktiskt på trots att jag i nuläget är tjejen på landet. En dag i taget, prioritera rätt och hoppas på det bästa. Sleepy...ZzZzZz
 

Kärlek.
 
 

Kommentarer
Postat av: rompah

hejhej, du tänkte bara fråga vad du använder för smiiiink? Assåå råååhett assååå!
Mein helg was awsuuum.
Pussåkram teddybjarN.

Svar: sämst anti... haha ;)
beaaas.blogg.se

2012-09-10 @ 18:56:59
URL: http://30slakiisvak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->