This time, im gonna go back to girl I was on the night you found me.

Hade en vit helg med jobb och mys hemma hos mamma min ♥. Måndag och blev en förmiddag på sjukhuset som gick bra och sedan en liten trip till holmsund med Tina. En trött tjej ligger och knaprar på chips har intagit sängen med favvomissen och här kommer jag att stanna ikväll. Imorgon väntar Östras korridorer på mig och en ynka liten svenskalektion men blir galen av att inte träffa mina tjejer!
 
Ovanför ser ni mina nya skor jag köpte förra helgen, kommer användas någon ynka gång men så värt det! Ni ska få se någon bättre bild imorgon, Promiss! Åååh, nu blir det en film! Puss.
 
Kärlek.
 

Kommentarer
Postat av: Klad hest p12

Hej jag tyker du veldig fin, puss från klad hest p12

2012-09-17 @ 20:38:56
Postat av: Örjan

då ska jag kanske se dig på skolan för en gångs skull.. heheheh

2012-09-17 @ 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->