WE'RE BEAUTIFUL LIKE DIAMONDS IN THE SKY

Var lediga idag och jag kan säga att det behövdes, spontan utgång i fredags när jag hade planerat in en lugn kväll och vaknade upp på lördag med en bakfylla men det stoppade mig inte för att gladerligen studsa ner på jobbet i mina baggyjeans och döda några timmar där. Efter jobb och slit så har jag varit med Carro hela helgen och vi har bara proppat en massa snask i käftarna och sett serier. En skön helg det vill säga!
 
Regnet öste och öser fortfarande ner idag men det stoppade inte mig för att dra en löpare på mina grusvägar här ute på landet. Det var sjukt jobbigt men måste verkligen börja träna igen och när det var gjort så kände jag mig verkligen på topp. Kommer aldrig kunna sluta äta pizza och max men träningen måste få komma in på ett litet hörn igen! Blir lite Johan Falk nu med morsan och sedan får vi se vad som sker. Kanske drar en till löpare senare... nevaaah!! Haha. Puss
 

K.ä.r.l.e.k
 
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Nevaah!!!!!

2012-10-09 @ 01:34:38
URL: http://linneaperssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->