Cuz leavin' just upsets me.

Tillbaka till verkligheten nu och norrland, hade det skitbra i Stockholm.. verkligen! Ikväll blir det nog Five med Andreas och några och förhoppningsvis Malin och har väll egentligen inte pengar att spendera där men I need to get out känner jag, haha!
 
Sov hos Malin igår när jag kom hem från flygplatsen och när jag vaknade imorse åkte jag ner på stan och köpte ett nytt linne och nya halsband, mina små ugglor behövde nya vänner att hänga med ;) Har alldeles precis duschat och ska snygga till mig nu och sedan bege mig ut.. tror jag! Puss och ha en bra kväll allihopa!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt konstig fråga men har du några kusiner och vad heter dom isånnafall?

2012-07-01 @ 19:20:00
Postat av: L

Vad gjorde du i Stockholm egentligen?

2012-07-06 @ 00:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->