BOTH OF US

Ligger i min säng i lägenheten och sakta håller på att somna av tråkigheter och ångest! Har nästan haft vänner här varje dag sedan jag flyttade in och varit ute mycket och släppt loss men när jag nu väl ligger helt ensam här så växer bara skit upp inom mig. I wish i was strong enough to lift not one but both of us, as they say! Träffar rätt så bra detdär, orka! Men nu ska jag väll sova.. eller nått, jobba imorgon och sen på kvällen blir det middag med hela mitt crew från Jc och alla anställda i bakfickan på Victorias och en massa andra trevligheter, längtar! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: emmuuth

snygg, snygg som fään

2012-06-17 @ 23:33:53
URL: http://hopppom.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du gått ner i vikt?

2012-06-19 @ 16:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->