Don't you wanna be lost then found?

Fredagen spenderades på öltältet i Ånäset och lördagen firade vi Emma med utgång på femman som blev en succékväll, toppenfolk och många goda drinkar! Söndagen spenderades i sängen hela dagen och sedan kom måndagen och då tog jag mig an JC's butik igen och detta kommer bli så grymt! Älskar verkligen mitt jobb.
 
Tobbe kom upp till umeås också så har hunnit hänga med honom framför tvn och sittandes på max! Superhelg och en toppenbra start på veckan. Nu hör jag hur regnet slår sig mot asfalten här på Ålidhem så ska ta fram mitt paraply och ta en ciggarett, så fint med regn, någon som håller med? KÄRLEK                                                                    

Jag och Lovisa på krogen för några veckor sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->