du håller mig kvar i nått jag lämnat, för längesen, jag drömmer om en framtid som glömmer



Hej boka klipptid imorgon ja! vill bara klippa av allt, nä det vill jag faktiskt inte men ska klippa tillbaka min snelugg iafl.

Idag vare skola som gällde och tog en extra lång sovmorgon och hoppade över första lektionen för fick verkligen ingen sömn inatt! nu börjar vi med naturkunskap och som tur var fick vi en skön snubbe som lärare, känns helt ok.

Just nu ligger jag bara i sängen och lyssnar på skön musik och kollar gammla bilder från isommras! Happytimes ♥ ska strax hoppa in i duschen, men först lite frisk luft och sedan ett avsnitt av 90210, vi hörs imorgon! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

alltså du har så jääääääävla vackert hår!! du är sjukt snygg älskling :) <3

2012-01-16 @ 23:21:37
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->