Back off lonlyness

Hallåå! Ligger nu i lägenheten och kämpar på med min skitdator som aldrig riktigt kan lyckas funka som den skall och lyssnar på lite Paolo nutini, goodguy! Helgen spenderades med vännerna på femman med lite för många drinkar och maxmål. Idag har jag vandrat runt på stan med boots och paraply, även fikat med Joline och ett besök på max med Ofelia. Sedan hoppade jag in och spontanbokade jag en tid hos frissan och klippte till luggen. Flawless
 
Till helgen flyttar jag hem så under veckan ska jag börja städa ur den osv. Up next: Chicken nuggets och ris. Visar er också senare lite nya godingar som flyttat in i garderoben.
 
Kärlek.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur fixar du håret?:) asså lockar det?:)

2012-08-27 @ 23:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->