I NEED A HERO\

Hej alla söta, snygga, mindre snygga, frasse G's och underbara bloggläsare! Haha, bloggen har inte varit min passion på några dagar, dels för att jag jobbar mycket och sedan när jag kommer hem får jag feber osv och somnar direkt.

Har somsagt spenderat mina dagar bland massa goa kunder och arbetskamrater med jeans och kläder, samt imorgon blir det att kärt jobbpass bland mina gudomliga underkläder på Change, saknat att jobba där faktiskt! A lot. Nu väntar jag på att syster ska komma hit och hämta mig.
Ska fara och kolla på en lägenhet som jag hoppas på skall bli mitt hem nu i sommar när jag kommer jobba största delen av den, så hoppas hoppas! Men vi hörs kanske senare, puss osv ♥



Kommentarer
Postat av: E

Super Fin!!

2012-04-13 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->