Love


Helgen var grym! började föra hemma hos malin och sedan stack vi ut i dimman mot lokalfest. Träffade grymt bra folk och hade en svinnice kväll och natt! Ojojoj, längtar redan till nästa heeeelg. ♥

Dock hade mina kära vänner låst ut mig så jag när kom hem så var dörren låst.. och just innan jag hade tänkt lägga mig på verandan och sova så såg jag att köksfönstret var öppet så jag fick leka lite ninja för att ta in i huset men det gick bra, gick sedan in och poppade en påse popcorn och gick och kastade på alla som sov och drygade på som fan! det var verkligen såå kul för dem förtjänade det ;) Hihi, ska hoppa till sängs nu, vi hörs imorgon! Puss och godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Mallisbrallis

Hahahh orkar inte ninja girl!!!! fyfan så lyckad kväll de blev my love <3

2011-09-25 @ 22:36:45
URL: http://fhal.blogg.se/
Postat av: carro

haha satan så skoj!:) tagga fredag nu!<3

2011-09-26 @ 15:35:35
URL: http://caroliineees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->