7 september,

Hej på er sötnosar. ♥

Var på skolan idag, gymmade imorse och det gick väll sisådär. Hade bara två lektioner idag och efter skolan åkte jag direkt ner på stan och jobbade. Ofelia och amanda hälsade även snabbt på mig på jobbet vilket var supertrevligt. Tog 6bussen hem i det regniga vädret och har nyss vaknat ifrån en powernap framför tvn!

Imorgon åker jag in till tandläkaren på morgonen och hämtar ut min bettskena och sedan åker jag in till stan och fixar praktikplats! Känns drygt men måste göras.. har tänkt att försöka somna snart igen så vi hörs imorgon, puss och godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Towe

Var jobbar du ngnstans?:)

2011-09-07 @ 22:37:25
URL: http://towes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->