5 septemeber, I dont know how long it takes before it breaks me down

Hej. Gymmade imorse för första gången på länge och det gick sämst, vill egentligen inte ens skriva nått om det men iafl, inga kommentarer ;) men kommer komma igång snart igen, mjuk start.. väldigt mjuk ;) haha..

Efter skolan åkte jag ner på stan med louisa och elvira. Mötte sedan pappa och skulle köpa pasta, nä då är inte pastakungen där! Haha, då skickade jag ett sms åt han att han skulle komma för stammisbea var hungrig, och då kom han i full fart ;) Haha.. Vi gick sen och försökte få en skymt av Modelljakten som höll till där, var så jäkla mycket folk, såg inte ett skit ;)

Nu är jag iafl hemma hos mamma och ska snart gå ner och duscha. Måste packa inför imorgon, imorgon börjar jag dansa med mina tjejer. ♥ är så otroligt taggad, lääängtar! Innan jag hoppar in i duschen så slänger jag in några bilder på lite shopping, ni får se mera imorgon! :) menmen.. säger väll godnatt nudå, pusspuss och sov gott alla fina. ♥

jag har dem grymmaste vännerna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->