15 september, you think u know me

Heej ♥

Idag har vi varit i bageriet hela dagen, bakat godsaker i mängder! Avslutade dagen med lite tuttafs och choklad fulla kläderna, hihi så flippade brudar jag har i klassen!♥ sitter förövrigt bara på rummet och kollar på alla kläder som ligger på golvet som vill plockas upp men ägaren har inte riktigt lust lust nu ;) Ska hoppa in i duschen nu och sen krypa ner under ett varmt täcke!

Imorgon blir det halvdag i bageriet för min del och sedan sticka till city sol och sedan åka hem och fixa mig inför kvällen, imorgon blir det kaos i staden med gott folk! Vi hörs imorgon när jag kommer hem, puss och godnatt♥

Ehm.. idag!


Kommentarer
Postat av: :)

Är det bara jag som tycker att du liknar Elena från The Vampire Diaries? :O sjukt lika :)

2011-09-16 @ 13:58:05
Postat av: beatrice

folk har faktiskt sagt det förut men jag tycker verkligen inte vi är lika ;) Haha! :)

2011-09-16 @ 16:14:51
Postat av: Sanna

Oj ba, tack så mycket Bea. Glädjer mig att höra :)

2011-09-17 @ 15:52:13
URL: http://sannil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->