Standing infront of me with a hand full of roses..

Gårkvällen var superkul, som vanligt! Jag började med brudarna och kinamat på great eastern och sedan mötte vi upp sara och drog på förfest på Ålidhem, bäst med folk! Efter det drog vi ner på stan och sedan mot rödäng och dansade loss. For sedan och käkade på subway och sedan drog jag och jossan tillbaka till ålidhem!

Morgonen kunde inte varit bättre,vaknade upp bredvid fräsha peeps och solen strålade in genom fönstren så satt ute på balkongen och gottade mig i vämen! Drog ner på stan och mötte upp pappa och linnea för att käka subway och sedan for vi hem och ikväll har jag bara sovit. Haha, nä, godnatt! Tröttast.. puss ♥

Kommentarer
Postat av: Towe

Haha är det Alice och filip jag ser?;)

2011-10-02 @ 15:42:26
URL: http://Towes.devote

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->