same misstake over and over again

Hej alla söta blogreaders!

Imorse studsade jag runt med louisa på stan och gick och beställde kläder ifrån balettakademin! Efter en massa vandring så mellanlandade vi på Max för frukost, satt otroligt fint i kistan! Köpte en chai och tog och en vandring runt i hm och sedan begav vi oss mot skolan. Hade bara svenska och sedan slutade jag, och nu är det praktik som gäller, 7 veckor.

Efter skolan solade jag och malin och sedan satt jag mig på bussen hem som var ett helvette! Jag och marielle satt och höll för näsan hela resan pga att en alkholist/uteliggare/rishög att och luktade surt som fan, haha åh! Alla i bussen satt med halsdukar runt ansiktet, sjukt! Det var inte smultrondoft som passerade genom näsan. Blev yr ihela skallen och ville allvarligt hoppa av bussen.. Haha! Är hos pappa nu med syrran, ska ut och ta lite frisk luft och sedan färga håret :)

Visar snart mina nya fynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->