DO YOU EVEN KNOW HOW WEAK YOU MAKE ME?

Hej ♥ har inte bloggat ngot på senaste tiden känns det ;) har bara varit i skolan, solat, stutsat omkring på stan ,umgåtts med folk och spelat en massa musik! Igår satte jag också punkt på min nya låt! ♥ kändes toppen verkligen!!

Igår hade jag dans på ba med mina tjejer och det var superkul, längtar redan till nästa tisdag! :) Var även in på jobbet och grät lite på mickan och judits axlar och pratade med dem ♥ Jag har iafl nästan nyss vaknat och är hemma idag. Är så hungrig att jag hller på att dö, känns som någon sitter med en dammsugare i magen på mig, så hungrig är jag! Så nu jag ska jag ner och göra något fett så jag blir glad! Hoppas också att jag får min jacka idag, nu har jag väntat alldeles för länge! Hihi, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->