cause every time I'm near you I just seem to lose my mind.

Hej, dagen började med panik för busskortet var borta men det är återfunnet nu som tur är! Jobbade två timmar imorse och förberedde inför 10års-jubileum på jobbet och sedan for jag till skolan för att baka lite med mina vänner. Efter skolan for jag tillbaka och jobbade! Kom hem för någon timme sedan och är supertrött, hade gärna varit i stan med folk men orkade verkligen inte stanna! Blir lite chips framför Idol med mamma och tagga upp sig inför imorgon istället. Puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbar du på change? hur fick du det jobbet? hur ofta jobbar du?

2011-10-15 @ 12:59:34
Postat av: beatrice persson'

Denna fråga tror jag att jag svarat på men here we go :)



Yes jag jobbar där! Och det började med att min mamma var inne och handlade där i sommras och hon i kassan frågade om jag ville ha sommarjobb som plocktjej hos dem :) Och jag svarade absolut ja! Lämnade in ett CV och började sommarjobba!



När sommaren var slut så blev jag anställd hos dem och nu ringder dem mig när de behövs extrahjälp som te.x när de kommit nya varor, mycket folk eller när de är kampanjer :)



2011-10-15 @ 13:21:39
URL: http://beaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->