VALBORG!

Hej. Hoppas alla hade en trevlig kväll igår varesig ni festade elr hade en mysig hemmakväll


Igår förade jag lite med louisa och elvira innan vi åkte till robban. Festen började hos makke, rätt soft folk var där, massa dans osv. Riktigt trevligt! Jag och louisa kom hem till mig kring halv 3 och då började vi göra spaghetti och köttfärssås, det satt riktigt fint i magen!♥

 

Vaknade fan klockan 8 imorse också!! Hemkt. Louisa for hem kring 11 och efter det har jag bara städat en massa! Ikväll åker vi nog in till stan och handlar lite, kylskåpet ekar! Är så grymt sugen på chickennuggest och pommes också.. mums! Haha ville bara säga det. Här har ni lite bilder ifrån gårkvällen!


På bilderna ser ni också hur mitt hår blev efter jag färgade det! Vart faktiskt nöjd.

Kommentarer
Postat av: louisa

asså första bilden... usch på mig.......................

2011-05-03 @ 12:21:10
Postat av: bea

svinsweet ju!

2011-05-03 @ 12:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->