Vårruset

Hej! Var hemma ifrån skolan idag, sov ut riktigt länge! Grymt skönt. Kring 2tiden åkte jag syrran och mamma in till stan och först gick vi på stan lite och sedan käkade vi på subway! Längesen nu.. megalovely!♥ Sedan for vi till Iksu och bytte om och gick ner och laddade upp inför Vårruset, gick skitbra att springa! Dock hatar jag allt kameror som trycks upp i ens nylle stup i kvarten.. lovar jag pryder förstasidan imorgon, kul-.-

Nu sitter jag nyduschad och fräsh i sängen och ska snart städa upp på rummet, sedan blir det att softa resten av kvällen! Imorgon har jag egentligen inga lektioner men ska fara in och träna lite och förhoppningsvis köpa en supersnygg byxdress jag kollat in ett tag nu! Här kommer en mongobild ifrån ikväll....


Haha.. älskar hur tjockt mitt ansikte är! ;) Lägger in en bild på byxdressen sen, är kär!♥

Kommentarer
Postat av: kevin

Extremt fin!!! <33

2011-05-31 @ 21:52:43
Postat av: mamma

Visst vet du att man 2011 FÅR slå sina barn ... Tyckte inte att det var kul men en bild som visar min gravida mage :(

2011-05-31 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->