lever...

Hej!♥ Välkommen till den mest aktiva bloggaren -.-

(Har inte orkat blogga..) Haha! Ovanligt. Helgen var iafl superkul, kulturnatta med mina brudar och en massa trevligt folk.♥

Hade matte nationella idag, gick väll sisådär! Hoppas på att jag klarar matte A så jag slipper göra det i 2:an(piiiik) Hihi. Efter skolan gick jag och tobbe ner på stan och softade där ett tag, gick upp till city sol och solade lite. Mötte upp Joline efter hon slutat och gick sedan hem till henne. Där bjöds det på kakfrossa, dans och en massa skratt!

Tog 20.45 bussen hem. Somnade i bussen och när jag kom hem var jag sjuuukt trött! Ville sova på en gång men det gick inte.. Men ska snart stänga av datorn och försöka sova. Har endast orientering imorgon i skolan så far nog inte på det! Stannar hemma och gör lite läxa skulle jag tro ;) Vi hörs imorgon! *Lovar* Gnatt, Pussar.


Kommentarer
Postat av: joline

Hahah så flummigt det var alltså, fulast var ju när vi slog ihop huvuden ashårt! ;] <3

2011-05-25 @ 09:07:11
Postat av: linny

Har faktiskt inga planer än så länge! du då bebis?<3

2011-05-25 @ 18:31:05
URL: http://linnylundstrom.blogg.se/
Postat av: linny

jag har då inga pengar så ja kommer inte festa:(

2011-05-25 @ 19:11:59
URL: http://linnylundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->