Det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder

Hejhej! Skippade idrotten imorse och tog en senare buss till skolan och gick direkt och tränade. Efter gymmet hade jag matte och svenska! Kom på att jag hade matteprov för missade det förra veckan och det gick skit, ig!


Efter skolan gick jag och elvira ner på stan och glassade lite och sedan gick vi upp till bussen! Köpte med subway kakor till mig och louisa som vi skulle mumsa på under bussresan ;) Gotta love it! Snart blir det en supergod sallad till mat och sedan sticker jag ut och löper! Ikväll ska jag bara slappa, måste också städa mitt rum.. Drygt!!

Hoppas alla hade en härlig start på veckan! Vi hörs sötnosar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->