19 maj 2011, blodomloppet

Hej!

Jag suger verkligen på att blogga, har inget att skriva om och inget händer i mitt liv. Eller det kanske händer för mycket just nu.. Aja, sak samma! Ska försöka blogga nu.

Idag tog jag somsagt en liten sovmorgon och hoppade över matte och engelska och for in till stan lagomt till musiken började efter lunch. Efter musiken gick jag johanna och linny ner på stan. Mötte upp mamma för att mumsa på lite pasta och sedan gick vi bara runt på stan ett tag.

Och sedan nu ikväll har vi varit och sprungit blodomloppet. Var sjukligt med folk! Hehe, men det var superkul. Lite småläskigt att se folk ligga efter vägen helt likbleka i ansiktet med dropp och massa men annars var det toppen. Vädret spökade som fan under dagen men sedan nu ikväll vart det dunderbra väder, perfekt springväder!

Med denna bild ifrån idag så säger jag godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->