Idag klipper jag mig!

Idag ska jag klippa mig.. Vill inte men jag måste! Mitt hår är jätteslitet så en tid hos frissan bokades förra veckan och tonight is the night. Är jättespänd men vill absolut inte klippa för mycket, vill ha kvar mitt långa hår.....

Nåväl, ska iafl klipa bort allt slitet hår och fixa min lugg på nått sett! Hatar den så vi ser väll hur det blir :) Om jag orkar så får ni se före och efterbild! Klipper mig någongång efter middagen och efter det går jag och solar skulle jag tro!♥

Hoppas att jag blir nöjd..

Blir nästan lite småsugen på mittbena när jag kollar på bilder på vackra Miley Cyrus! Omg så snygg hon är..

*Klipp klipp..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->