LOUISA


Hej alla fina läsare!♥

Hade två lektioner idag så slutade halv 12, riktigt skönt! Inte för att jag for hem då men ;) Skulle vänta på min finaste louisa som slutade klockan 3. Gick och gymmade och körde på stenhårt idag med 30 minuter crosstrainer och 50 minuter löpning och avslutade lite med styrka i 20 minuter! Yeah, kungligt!

Tog bussen direkt in till robban med Louisa och solade och nu är vi hemma och lagar mat! Blir spagetthi och köttfärsås on bea-&-louisa style ;) mumsigt! Köpte även med billy's till ikväll, såå gott!! Vi ser väll om jag bloggar nått mera ikväll, blir nog lite upptagen med min lilla pingla som är på besök! Vi hörs, kramar till er♥




Kommentarer
Postat av: vNessa

Du är sjukt vacker människa!!!!

2011-03-05 @ 23:25:27
URL: http://liltessy.blogg.se/
Postat av: vNessa

Du är sjukt vacker människa!!!!

2011-03-05 @ 23:25:30
URL: http://liltessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->