SISTA SKOLDAGEN INNAN LOV♥

Hejsan!♥

Vet att bloggen hamnade i skuggan under gårdagen men samsagt, for hem till älsklingen och sov där och hade inte tid för någon bloggning! Nu är iafl min pojkvän nere i stockholm och flyger lite senare idag till Thailand, är så grymt avis!;) Hoppas dessa 2veckor går snabbt.. fast det kommer det nog också!

Imorse gymmade jag med louisa och tog mig an löpbandet i 50 minuter, skööönt. Ikväll vet jag inte vad som händer, blir nog bara mys hemma med god mat och film! Imorgon hoppas jag på att inviga SPORTLOVET med fest,vi ser hur det blir det det ;)

Sedan så har jag bestämt att umgås med min finafina ofelia under lovet, saknar henne jättemycket!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->