28 Mars 2011 - Måndag

Hej sönosar!♥

Ännu en ny vecka påbörjad.. Vill ha redan ha helg igen! Började måndagen med gymnastik på idrotten och sedan gick jag och gymmade. Jag och mamma ska föresten springa både blodomloppet och vårruset iår. Har aldrig gjort det så det kommer bli asroligt :) Hade sedan matte och svenska, booring!

Ikväll ska jag bara slappa.. städa upp på mitt rum och kanske fortsätta måla lite! Nåväl, ska iafl fortsätta kolla efter en platt tv som jag ska köpa! Nu jäklar ska vi spara pengar.. Önska mig lycka till.

Har inte så mycket att skriva just nu så vi hörs lite senare.. Kramar!♥


Kommentarer
Postat av: Beaaaassss/F-arna

Fest i stan med oss på lördag??????

2011-03-29 @ 23:41:07
Postat av: bea

Haha, säg gärna vem du/ni är? ;)

2011-03-30 @ 09:55:25
Postat av: F-arna

det vet du ;)

2011-04-01 @ 19:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->