15 Mars

Hej alla kära!♥

Var somsagt i robban och solade och simmade, var en 25-minutare i solariumet (sköönt..) och en 40-minutare i bassängen! Körde på riktigt bra i vattnet, duktigt!:)

Tog även med datorn till badhuset och skrev lite på min utvärdering om energi och stress till näringsläran. Sitter och skriver lite mer på den nu så inte det ser så tomt ut ;) Ska snart lägga mig under täcket med och mysa mig själv till sömns och längta till morgondagen subway efter skolan.. mmmmmumsigt!♥

(Var även på hälsobesök idag och det gick väll som väntat ungifär, men bra gick det iafl..*smile*)



Kommentarer
Postat av: amber

var med och tävla om att bli dagens blogg hos mig :D

2011-03-16 @ 08:25:44
URL: http://longwiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->