Im standing here but you don't see me, I give it all for than to change

Heeej!♥

Har varit och jobbat idag och när jag kom hem la jag mig ute i solen med lite chips och solade♥ Somnade och låg där utan solskyddskräm så nu är jag en liten räka! Haha.. Fick också hem min kopia på polisanmälan jag gjorde!

Nu ligger jag faktiskt nerbäddad och småtittar lite på The perfect man och läser massa bloggar! Är faktiskt lite småtrött så tror jag snart kommer att somna. Imorgon är det näst sista dagen på jobbet och alla söta barn, vill inte att det ska ta slut.. Efter jobbet sticker jag och mamma in till stan och handlar tvärt! Ska köpa lite småsaker bara.. Kanske blir bilbingo på kvällen och alexander kanske skulle komma hit! Vi får ser hur det blir..

Menmen, ska nog dra mig ner till duschen och sen hoppa tillbaks under täcket, pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->