Glad chey, 9 juni 2011

Hej alla fina där ute!♥

Idag for jag in till skolan, kändes som att man inte träffat allihopa på 2veckor! Min favorit Maximillian var också på skolan, underbart att träffa honom! Hade engelska i 10 minuter och sedan började jag klockan 1 med musikprov. Det gick väll såådär, kunde ha gått bättre! Hade uppspelning efter det inför min lärare och oj om det gick bra.. *stolt flicka*! Får se om jag kommer med spännande  nyheter om någon dag blablabla.. whatever ;)

Efter skolan mötte jag upp tobias och snacka lite. Åkte ner på stan och köpte en present till alexander! Köpte en twister och satt mig på bussen hem. Köpte även lite saker till mig själv! Och det lovar jag är lättare än att köpa till killar..

Nu måååste jag äta! Magen känn alldeles för tom ;) Men vad sägs som att jag fotar lite nytt som flyttat in hemma hos mig till nästa inlägg? ;) Låter som en plan, vi hörs senare med andra ord! Ciaoo♥

Jag imorsee

Kommentarer
Postat av: Anonym



bland alla stjärnor är det dina ögon som lyser vackrast, du är obeskrivligt vacker!

2011-06-28 @ 20:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->