8 Juni 2011

Hej!♥

Hade lektion i 20 minuter idag,fick veta betyg i svenska och lite sånt!

Idag har jag hängt med linus emil och rosanna. Hängde först ett tag på stan med linus, sänkte en chailatte och mjukglass! Gotttt. Gjorde ett stopp hemma hos rosanna och bytte om sedan åkte vi iväg till holmsund till golfbanan!

Väl i holmsund så solade vi osv, tror jag brände mig på kinderna.. Hihi sweet! Vid 6tiden for vi tillbaka till umeå och käka kebab på pion!♥ Nu ligger jag iafl nyduschad och fräsh inför imrn, har engelska och musik! Musikprovet ligger jag och nöter nu, hoppas jag klarar det ;) Tänkte bara säga att jag avgudar Jessie j och att jag haft en soft dag, godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->