1,5♥

Hej på er!♥

Är hemma nu. Har varit i robban och kollat på fotboll. Träffade även Alle också :)

Ikväll ska jag försöka plugga litegranna men annars blir det nog bara att slappa. Far till Skellefteå imorgon och kollar efter lite nya kläder och en present till syrran och fyller år på lördag.Vet inte ens vad jag ska köpa.. Favo-Elvira stack till Stockholm idag och ska shoppa där, "hej jag är avis!" . Ryktas om fest imorgon också! Ska ta och ringa Louisa snaaart och snacka lite.

Vi hörs kanske lite senare ikväll.. Puss♥

Jag idag!:)

Kommentarer
Postat av: louisa

jasså jasså, jaah jag väntar då än på ditt samtal sexi;)

2011-06-02 @ 19:47:06
URL: http://louisaedstrom.blogg.se/
Postat av: grrr

GRRRRRRRRR!!!!mera du

2011-06-03 @ 14:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->