Svar på fråga!

Svar: Jag gör inget speciellt med mitt hår, använder inte så mycket produkter förutom shampo, balsam och hårspray. Och förutom att jag använder värmetänger så sliter jag inte särskillt mycket på håret på andra sätt! Trivs te.x jättebra i uppsatt hår som jag ofta har och då sätter jag bara upp det i en tofs! Jag suger tyvärr på att toppa håret om det är slitet.. Haha! Hatar att klippa mig ;) Kolla in denna länk för en massa tips om hur du håller ditt hår i form! :)

Men när jag lockar mitt hår så jag använder mig av Obh nordica's artist curler och personligen tycker jag den är superbra! Min är köpt på Åhléns för ungefär 399:- om jag inte minns helt fel! Min är i storlek 19mm.

När jag lockar mitt hår så gör jag nog precis som alla andra antar jag ;) Delar upp håret i olika sektioner och lockar på! När hela håret är lockat så kammar jag igenom håret med en bred kam eller med fingrarna och avslutar sedan med hårspray! ♥

Ah, hoppas du fick nått svar på din lilla fråga! Nu hade jag tänkt städa mitt rum och rensa garderoben. Kram ♥



Kommentarer
Postat av: SminkadKille

Raawwrr! typ motell!

2011-07-22 @ 02:40:08
Postat av: Anonym

Raawwrr! typ model!

2011-07-22 @ 02:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->