Hemma

Hej ♥ är hemma nu ifrån stan och jennie. Igår gick jaf först på stan med mamma och kollade runt lite och efter ett tag kom jennie och hämtade mig och vi åkte hem till hennes pappa! vi for direkt och badade och efteråt for vi tillbaka till stan och hängde där men några och åt mjukglass! Igårkväll tvinga hon mig att se Saw 6 och den sög helt ärligt, men äckligt var de.

Tog 12bussen hem och nu ska jag snart duscha och sedan om några timmar åker jag upp till ånäset till min flickor och spenderar kvällen hos tilda med mat och badtunna ♥ Puss

Ska faktiskt låna morsans Iphone och fota lite nytt..

Kommentarer
Postat av: din bästa klass kompis;D

den är ju bra:O

2011-07-29 @ 02:13:34
Postat av: killen som diggar jessie j :O

Nå så fruktansvärt vacker tjej!

2011-08-01 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->