20 juli, Don't want this to stop, your so damn keepable.

Hej ♥

Nu är jag hemma igen! Vi for och åt skagenbuffé på sjöbris i Umeå, så fruktansvärt gott det var! Efter det gick vi upp på stan och tog en mjukglass och lyssnade på nått band som spelar. Träffa mina fina vänner tina och sofia och även marcus!
Vad har ni gjort denna mysiga kväll då? ♥


Nu ska jag slita av mig min tajta klänning och hoppa i en mysiga kvällsoutfit och kolla på csi med mamma! Vi håller på att kolla igenom alla säsonger, superbra. Förstår ni hur mycket jag suktar efter en kamera just nu, förstår att min blogg är tråkig men ska snart införskaffa en ny! Vi kanske hörs lite senare ikväll, kram på er ♥

(Glöm inte att gå in på www.bloggriket.se om ni vill ha lite mera besökare till eran blogg, funkar faktiskt! :)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

ja det är så man gör.. :)

2011-07-20 @ 21:53:48
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Jag vet faktiskt inte vad som är fel då :O

2011-07-21 @ 10:19:35
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->