11 JULI

Heej!♥

Har inte bloggat nånting på ett tag nu eftersom jag helt enkelt inte haft tid ;) Var somsagt hos pappa hela förra veckan medans jag jobbade! Var i stan i torsdags och shoppade åt pappa och käkade subway. På fredag for jag också in till stan och jobbade lite på change, pappa var också i stan så vi svängde förbi jysk och hämtade min nya byrå också :)

Nu är jag hemma hos mamma och igår for vi till vännes och gick på marknaden, åkte även sånadär te-koppar på de lilla tivolit som fanns, det är alltid lika kul ;) När jag kom hem hoppade jag in i duschen och for seadn till ånäset och umgicks lite med alexander, vi hyrde film och softade bara!

Har mycket nytt att visa - mest småsaker, smink osv - men kan vara kul det också men har ingen kamera och det tar kål på mig!!! Men så fort jag fått min lön så väntas nog en ny kamera! Mycket möjligt en systemkamera men vi får se.. Har ni några tips på någon bra systemkamera eller digitalkamera så får ni jättegärna kommentera!♥

Troooooor jag ska försöka sova nu, mamma lovade att väcka mig tidigt så vi kunde fara ut och springa! Hoppas på sol imorgon så man kan sola lite nu så man kan bli brun, nu när man äntligen är ledig!  Guud vad jag skriver, pusshej!♥

Kommentarer
Postat av: frida

du som är jävligt snygg bea! :)

2011-07-11 @ 14:13:25
URL: http://fridanystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->