30 JANUARI - UPPDATERING


Hej på er! Eran bloggqueen is writing.. Haha, fast sanningen är att inte har haft tid till att blogga idag!

Sov länge imorse och sen började jag städa lite! For sedan till stan och handlade, köpte bl.a hårfärg! Käkade också på subway i stan, gottgott. Nu ikväll har jag bara fixat mig och allt annat inför imorgon, fräshat upp mig! Kollade på det kungliga Solsidan och nu bloggar jag och kollade på Blood Daimond, hemsk film!

Vi hörs imorgon eller senare, ska packa mina gymkläder nu för imorgon blir det pump med finaste Elvira mörk! Puss♥

Kommentarer
Postat av: issa

Roligt att du vill kommentera sötnos! :)

Förstå så sjukt jävla vacker du är gumman! Puss! <3

2011-02-01 @ 02:02:45
URL: http://issssa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->