TIPS - EGEN BALSAMSPRAY!

Ni vet säkert själva om att ibland kan håret vara svårt att reda ut eller du har tovor och liknande. Torrt och allmänt jobbigt efter natten eller besöket på badhuset! Jag personligen älskar när håret är mjukt och lent men det är det absolut inte efter nån dag med hårspray och andra produkter i håret!(Försöker tagga ner på att tvätta håret så ofta..)

Då är en balsamspray jättebra att ha till hands. Det finns många olika balsamsprayer att köpa, både inom bydget och lyx! Har ett jättesnabbt och enkelt tips till dig som vill kunna reda ut ditt hår fortare på mogonen och få en mjuk och len känsla!



Tänkte då ge er ett budget tips att göra din egen balsamspray! Superenkelt och jättebilligt.

•Jag använder mig av en hemmagjord balsamspray och den funkar skitbra! Du tar bara en gammal sprayflaska(..jag tog min gammla värmesprayflaska men har ni ingen sån har så ta bara en blomspruta eller liknande!) och tillsätter ungifär 1/5 av ditt favoritbalsam i flaskan och sedan fyller du upp resten med vatten. Skaka och din egen hemmagjorda balsamspray är klar!

Mitt favoritbalsam är helt klart Tresemmés balsam!

Balsamspray är jättebra för extensions/löshår, håret blir inte lika torrt!- Av egna erfarenheter.

Håret ska va lätt att borsta igenom, att kämpa med tovor sliter lätt på håret så fixa dig en balsamspray om du har problem med det så går det brtydligt mycket lättare!

Hoppas ni gillade mitt tips! Det kommer många fler ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->