Tankar om 2010

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om 2010, det har hänt så otroligt mycket. Jag har upplevt mycket som jag själv inte gjort innan, kännt känslor som jag inte kännt tidigare och lärt mig extremt mycket.. Framförallt om mig själv. Jag har träffat personer som jag är väldigt glad att jag träffat men jag har också förlorat mycket ovärderliga skatter. Jag har träffat personer som jag önskar att jag aldrig mött men jag har också träffat personer som gjort stor skillnad i mitt liv.

Jag gick ut grundskolan med helt fantastiska betyg! Lämnade Tundalsskolan med skratt,tårar,stolthet och framsteg!
.....♥

Jag har varit nere på botten av ett stort jävla känslohav men ändå tagit mig upp till ytan och börjat andas idag! Året har varit en riktig berg-och-dalbana och samma har mitt humör varit, ena dagen har jag varit hur lycklig som helst så man knappt visste vad ut och in var, och en annan dag har jag bara önskat att man kunde lämna allting och aldrig komma tillbaka...

Jag har festat med underbara vänner på varma sommarkvällar men också suttit ensam en mörk och kall vinternatt som denna.. Sommaren var helt underbar, provade på nya saker som bowling och golf. Övervann rädslor som te.x att stå på scen! Åkte på min första konsert, startade en egen blogg och började gymnasium! Hade nyligen träffat min nuvarande pojkvän och vårat förhållade har hittills varit ovärderligt ♥









Varje gång jag tagit mig över ett hinder så har jag lärt mig att det alltid kommer bättre tider och att allt har sin mening. Hur jobbigt nånting än är för stunden så måste man bara tro på att det blir bättre, för det blir det!

Detta år har jag kunnat dansa till Katy Perry, Rihanna, Lady Gaga, Uscher, Sean Banan och många fler
! När jag tänker tillbaka på året 2010 så finner jag mest glädje, visst.. Tråkiga saker har inträffat men är ändå väldigt glad över detta år! Tack till er som gjorde mitt 2010 till ett underbart år, verkligen.. tack♥

(Kommer komma in en massa bilder från året imorgon eller så.. Hihi, finns mycket att visa!)

Kommentarer
Postat av: .

är det tänkt att lina ska se utstött ut eller? :)

2011-01-03 @ 11:01:03
Postat av: mmautildah

Fin blogg :)

vad gör du?

kraam

2011-01-03 @ 13:22:10
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->