KAN JAG KAN DU

Charlotte Perrelli, "kan jag kan du".


Stod och bläddrade igenom denna bok när vi var på Maxi sist och boken verkar helt suverän! Älskar verkligen inspiration och motivation! Sitter ofta och kollar runt på internett efter övningar och tips som jag personligen använder mig av.

I boken - av det jag kollade in - så bestod den av massa övningarna för te.x ben axlar rygg osv. Lite nyttiga recept och skönhetstips, det gillar vi ♥ Boken är inte alls dyr, har för mig att den kostade 199:- på Maxi.
Måste inhandla nya träningsskor +kläder, hittat några alternativ iafl ;)

Något som jag önskar att jag hade tid med på morgonen är att börja dagen med en shake. Te.x en jordgubbsshake eller blåbär, såklart måste du kombinera en sådan frukost med annat oxå. En shake till fukost räcker inte. Själv har jag knappt tid till en vanlig frukost men jag har kommit igång nu när skolan har början, är stolt över mig själv♥
Så fräsht!

Ska nog köpa denna bok, tror starkt på den! Har verkligen kommit igång nu så lika bra att ladda upp med motivation!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->